مقالات

سرامیک اسلب چیست

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”42479″ img_size=”full” alignment=”center” ecome_custom_id=”ecome_custom_6119ee90d468c”][vc_column_text hidden_markup=”” ecome_custom_id=”ecome_custom_6119ee90d468f”]

سرامیک اسلب چیست ؟

 

سرامیک با ابعاد بزرگ یا سرامیک اسلب (slab) ، سرامیکی است که بصورت یک تکه و در قطعاتی با سایزهای بزرگتر نسبت به سرامیک های معمولی ساخته شده و در نما ، دیوار ، کف ، ساخت کانترتاپ ، ساخت شومینه های لاکچری و خاص و بین کابینتی مچ ، سرویس بهداشتی و لابی ساختمان و … مورد استفاده قرار می گیرد .

مزیت این نوع از سرامیک ها نسبت به سرامیک های با سایز کوچکتر ، جلوه بسیار زیباتر و یکدستی است که به ساختمان شما می دهد و به جهت یک تکه بودن ، شیارهای کمتری در آن دیده میشود و شیارهای کمتر ، نفوذ آلودگی کمتری را به همراه دارد و نظافت و تمیز کردن آن بسیار آسانتر می باشد .

همچنین سرامیک اسلب قابلیت و امکان چاپ طرح های فانتزی و سفارشی ، توسط چاپگرهای دیجیتالی را نیز دارد .

سرامیک اسلب بوک مچ :

مزیت دیگری که سرامیک اسلب دارد ، طرح های بوک مچ (bookmatch ceramic) آن میباشد. بوک مچ ها ، دو یا چهار عدد سرامیک اسلب هستند که در عین تطابق طرح ، از قسمت لبه اتصال با همدیگر قرینه اند و حس یک کتاب باز شده را به بیننده منتقل می کنند .

سرامیک اسلب یا سنگ اسلب ؟

سرامیک اسلب با توجه به کیفیت بالای ساخت ، مقاومت بسیار بالایی داشته و برای هرنوع شرایط آب و هوایی مناسب است . این نوع از سرامیک در برابر ضربه مقاوم بوده و دارای لعاب نفوذ ناپذیر می باشد و همین امر موجب ترجیح استفاده سرامیک اسلب به جای سنگ اسلب  می گردد . زیرا سنگ اسلب قابلیت نفوذپذیری در مقابل آب را دارد .

از مزایای دیگر سرامیک اسلب در مقابل سنگ اسلب ، تنوع طرح زیاد و اشکال زیباتری است که گاها بصورت طبیعی به سختی ایجاد می گردد و همچنین قیمت مناسبتر آن نسبت به سنگ طبیعی می باشد .

کارخانه راک سرامیک اصفهان ، باکیفیت ترین سرامیک های اسلب را در سه سایز ۱ در ۳  و  ۱/۲۰ در ۲/۴۰  و  ۱/۴۵ در ۳/۱۰  تولید میکند .

مسترسرام نمایندگی فروش راک سرامیک است و اسلبهای تولیدی  RAK CERAMICS  در شوروم مرکزی مسترسرام موجود می باشد .

 

 

کارشناسان مجرب mrceram ، آماده پاسخگویی به شما عزیزان ، بصورت حضوری و غیر حضوری هستند .

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]