مقالات

محاسن و فواید وان جکوزی

[vc_row][vc_column][vc_column_text hidden_markup=”” ecome_custom_id=”ecome_custom_6149924b0f252″]

محاسن و فواید وان جکوزی

 

تاثیر وان جکوزی بر روی بهبود خواب : 

 

 

استفاده از وان جکوزی یکی از بهترین انتخابها برای افرادی است که دچار اختلال در خوابیدن هستند .آرامشی که استفاده از آب گرم به شما می دهد ، تاثیر زیادی بر روی کیفیت خواب شما دارد .

قابل توجه است که بدن حدود دو ساعت قبل از خواب ، شروع به سرد شدن می کند .برای اینکه بتوانید سریعتر و بهتر بخوابید ، باید دمای بدن را در اینمدت زمان بالا ببرید .

اگر دو ساعت قبل از خواب ، تنها ۲۰ دقیقه از آب گرم در وان جکوزی استفاده کنید ،از نتیجه آن برروی خوابتان شگفت زده خواهید شد.

 

تاثیر وان جکوزی برروی کاهش درد عضلات :

 

 

از بزرگترین مزایای استفاده از وان جکوزی ، کمک آن به کاهش دردهای عضلانی است . حتما تا کنون این تجربه را داشته اید که استفاده از آب گرم ، بدن شما را آرام می کند .

صرف تنها چند دقیقه در وان جکوزی تا حد بسیار زیادی ، شما را از دردهای عضلانی دور میکند . زمانیکه شما در آب گرم وان قرار می گیرید ، بدن هم شروع به گرم شدن می کند و سبب افزایش گردش خون می کند .

افزایش جریان خون در بدن ، در نهایت منجر به رقیق شدن رگ ها و پایین آمدن فشار خون می شودو سبب می شود که جریان خون در نواحی مورد نیاز عضلات بیشتر حضور داشته باشد .

 

تاثیر وان جکوزی برای دیسک کمر : 

 

 

دیسک کمر و کمر درد ، یکی از بزرگترین مشکلاتی است که اکثر مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم می کنند . کمر درد مشکلی است که نه تنها از خود ناحیه کمر بلکه به دلایل مختلف دیگری مانند آسیب ها ، پوکی استخوان ، دیسک شکم و …بوجود می آید .

اگر برای دیسک کمر و کمر درد به دکتر مراجعه داشته باشید ، ملزم به استفاده از داروها و آزمایشات مختلف می شوید .

این در حالیست که وان جکوزی میتواند تاثیر زیادی برروی کاهش درد شما داشته باشد .

توصیه ما ، در کنار استفاده از داروها ی تجویز شده پزشک ، استفاده مستمر از وان و جکوزی می باشد

 

اثرات وان و جکوزی برروی کاهش وزن : 

 

 

از بزرگترین مزایای استفاده از وان جکوزی ، کمک به کاهش وزن و لاغری است .لازم به ذکر است که کسانی از این مزیت بهره مند می شوند که به طور مرتب از وان جکوزی استفاده کنند .

قرار گرفتن شما در آ ب گرم ، موجب می شود تا رگهای خونی شما گشاد شود و همچنین سبب می شود که آرامش بخش پوست و ماهیچه های شما شود . فشار خون را پایین می آورد و ضربان قلب شما را افزایش می دهد .

این امر همانند عملکرد ورزش  است که در نهایت به کاهش وزن شما کمک می کند .

حتما با دانستن فواید بسیار عالی داشتن وان جکوزی در منزل ، راغب به خرید آن شده اید . یکی از بهترین کارخانجات تولیدکننده وان و جکوزی در ایران ، برند زرین آب است. افرادی که در ساختمانسازی فعال هستند ، نسبت به محصولات این کارخانه شناخت کافی دارند و همگی بر این نظر هستند که شرکت زرین آب ، به روز ترین و شیکترین وان و جکوزی ها را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین متریال ، تولید میکند .

مسترسرام از دیرباز ، یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش محصولات وان و جکوزی زرین آب است که با بالاترین درصد تخفیف ، آماده همکاری با پروژه های بزرگ ساختمانی می باشد .

دوست عزیز ، شما امکان خرید حضوری و بازدید از شوروم مسترسرام و همچنین خرید اینترنتی و خریدغیر حضوری محصولات وان و جکوزی زرین آب را در سایت mrceram دارید .

نصب سریع و با کیفیت و ارسال به موقع و بازدید برای اندازه گیری وان جکوزی، از جمله خدماتی است که مسترسرام به شما عزیزان ارایه می کند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − چهار =