مقالات

فلاش تانک توکار

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text hidden_markup=”” ecome_custom_id=”ecome_custom_610113bcc9fa4″]

فلاش تانک توکار

 

فلاش تانک توکار شودر

فلاش تانک های توکار (فرنگی و ایرانی ) با طراحی مدرن و مناسب برای انواع سرویسهای بهداشتی به خانواده شودر اضافه شده اند . علاوه برایجاد ظاهر زیبا ، به جهت قرار گرفتن مخزن فلاش تانک داخل دیوار ، فضای بیشتری را به سرویس بهداشتی می دهند . در گذشته تعیین کننده قیمت یک ملک صرفا منطقه آن ملک بود ، اما در حال حاضر یکی از آیتم های بسیار تاثیرگذار و مهم در قیمت گذاری یک ساختمان ، تجهیزات و لوازم به کار رفته در آن می باشد. هنگام خرید یک خانه ، حتما به جنس و کیفیت تجهیزات به کار رفته در آن دقت بفرمایید. یکی از تجهیزاتی که اهمیت ویژه ای را در سرویس بهداشتی ایفا می کند ، فلاش تانک مورد استفاده در آن می باشد. یکی از برند های با کیفیت در زمینه شیرآلات بهداشتی و فلاش تانک ، شودر (SHOUDER ) است. فلاش تانک توکار وال هنگ شودر و همچنین فلاش تانک توکار ایرانی شودر از فلاش تانک های با کیفیت و بسیار بادوام  می باشند.

 

از مزایای دیگر سیفون توکار ایرانی شودر می توان به بدنه فوق باریک با ضخامت ۸ سانتی متر ، کاور سه لایه برای جلوگیری از تعریق و عایق صدا ، شناور دیافراگمی بدون صدا ، لوله خرطومی فشار قوی ،تخلیه دو زمانه قابل تنظیم از ۲ تا ۸ لیتر ، جنس بدنه high resistance BL polyethylene ، پاکیزگی آسان ، صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد. شودر تلاش نموده تا همواره کیفیت و دوام را در محصولاتش به نمایش بگذارد. این شیرآلات و فلاش تانک های با کیفیت ،دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بسیار قوی شرکت شودر میباشند.

این فلاش تانک شامل مخزن و استراکچر است. جهت استفاده از این فلاش تانک نیاز است تا صفحه کلید مربوطه آن را جداگانه خرید و تهیه نمایید .و دارای رنگبندی متنوع و زیبا میباشد که برای تهیه و نصب فلاش تانک توکار والهنگ و ایرانی شودر میتوانید به فروشگاه مسترسرام MRCERAM که در واقع فروشگاه مرکزی شیرآلات شودر است ، مراجعه نمایید و از تخفیف ویژه فروشگاه مرکزی و همچنین خدمات درخشان نصب و بازسازی مسترسرام ، استفاده کنید .

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”42525″ img_size=”full” ecome_custom_id=”ecome_custom_610113bcc9fa7″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =