مقالات

نکات مهم در مورد شیرالات توکار

نکات مهم در مورد شیرالات توکار

برای آشنایی بیشتر با شیرآلات توکار ، بهتر است در مورد مزایا و معایب آن ، بیشتر بدانیم . از مزایای شیرالات توکار ، ایجاد فضای بیشتر برای انجام کار است.  باتوجه به اینکه شیرآلات توکار در داخل دیوار نصب می‌شوند، شما فضای بازتر و بیشتری برای کارکردن با این شیرالات دارید . بعنوان مثال زمانیکه می‌خواهید در آَشپزخانه یک ظرف بزرگ را ازآب پرکنید ، پرکردن این ظرف و قراردادن آن در زیر شیرالات روکار دشوار است اما در شیرالات توکار دیگر این مشکل را ندارید به همین جهت این مزیت را می‌توان یکی از بهترین مزایای شیر توکار برشمرد.

از دیگر مزایای شیر توکار ، عدم رسوب‌گیری بر روی محیط شیر است. با توجه به این مطلب که اجزای اصلی شیرآلات توکار در داخل دیوار نصب می‌گردند ،  دیگر رسوباتی که در اطراف اتصالات شیرها معمولا بسته می‌شود ، در معرض دید نیست .

از مزیت های مهم و اصلی شیرآلات توکار می‌شود به موضوع زیبایی آن اشاره کرد. زیبایی ظاهری امری بسیار مورد اهمیت در ساختمانهای شیک و مدرن امروزه است . شیرآلات توکار از لحاظ زیبایی و ایجاد محیط شیک و به روز ، طرفدارهای بسیاری نسبت به شیرالات روکار ، دارند .

با در نظر گرفتن کوچکتر شدن فضای منازل، استفاده از شیرآلات روکار فضای بیشتری نسبت به شیرالات توکار در ساختمان می گیرد  و شما می‌توانید با استفاده از شیرآلات توکار فضای کمتری را صرف شیرآلات کنید که این را نیز می‌توان یکی دیگر از مزایای شیر توکار برشمرد .

از معایب شیرالات توکار ، قیمت بالای آن و همچنین نصب دشوار و تعمیر سخت و نیاز به فضای کافی در دیوار است.

مشکل تعمیر سخت این شیرآلات به جهت عدم دسترسی آسان به مغزی و کارتریج این نوع از شیرالات است و این در حالی است که در استفاده از شیرآلات روکار این مساله وجود ندارد .

در موقع خرید شیرآلات توکار ، مساله مهم کیفیت مغزی شیر توکار یا اینفینیتی آن است. اگر مغزی شیر توکار شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد قطعاً برای شما مشکل ساز خواهد شد.اگر مغزی شیرآلات توکار کیفیت لازم را نداشته باشد ممکن است موجب نشت آب به داخل دیوار شود و شما را متحمل پرداخت هزینه‌های سنگین تعمیر کند. نکته بعدی در مورد شیر توکار هماهنگی کامل قسمت‌های مختلف این نوع شیرآلات است. اگر قسمت‌های مختلف شیرآلات توکار با هم هماهنگی کامل نداشته باشند ، امکان این وجود دارد که شیر یا به درستی کارنکند یا آن زیبایی که مدنظر شما بوده است ، حاصل نشود.

بنابراین خرید شیرالات توکار از یک برند استاندارد و باکیفیت ، از مهمترین مسائلی است که باید در نظر گرفته شود تا برای مدت زمان زیادی خیالمان از خراب نشدن این شیرالات راحت باشد . کارخانه شیرالات شودر ، با کیفیت ترین شیرالات توکار را تولید میکند و همچنین خدمات نصب و پس از فروش قوی شودر به شما کمک میکند تا با خیال آسوده تری بتوانید شیرالات توکار را برای ساختمان خود انتخاب نمایید .

 

مسترسرام فروشگاه مرکزی شودر می باشد که هم شوروم حضوری برای بازدید مدلهای مختلف شیرالات توکار شودر دارد و هم نصابهای حرفه ای و مجرب جهت نصب شیرالات توکار و بازسازی منزل شما .

تیم بازسازی مجرب مسترسرام ، در بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی آشپزخانه و همچنین نوسازی و بازسازی کامل ساختمان ، در خدمت شما عزیزان می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =